Faceți căutări pe acest blog

duminică, 25 iulie 2010

Cufere si cuferase

Inca de cand eram mica mi-am dorit un cufar (nu neaparat de zestre) in care sa-mi ascund comorile. E, acesta nu e nici de zestre si depoziteaza doar lejenria de pat insa imi da o stare de bine si de confort. L-am confectionat din pal, tapitat capacul (si patul, caci acesta tot home made este).
Doar ca....n-a fost de ajuns - de abia a inceput 'era cufarelor'

Urmeaza la o dimesiune muuult mai mica si de aceasta data din lemn natur o cutie (desi mie tot cufar imi place sa-i spun) care chiar se preteaza pentru comori (de suflet):
Si in fine, ultimul (pana acum, dar cum am zis abia suntem la inceput) cufarul care a ajuns la o mica printesa care sa-si puna, ati ghicit..., comorile in el:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu