Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 22 decembrie 2010

start in Decoupage

Nu stiu de ce mi se parea mie complicata tehnica decoupage (sau servetelirea cum spun unii). M-am cramponat probabil de lipsa anumitului adeziv sau a nu stiu carui tip de lac.

Cum rabdare n-am mereu, intr-o seara (cand aveam muuulte altele de facut) am luat o cutiuta de lemn, un servetel frumos cu tema sarbatorilor de iarna, aracet si lac pe baza de apa. Si iata ce a rezultat:

Partea de jos este vopsita (doar capacul e imbracat in servetel)

Acum nu stiu de ce am crezut ca e complicat dar nu cred ca voi folosi f mult aceasta tehnica pt ca asta inseamna sa nu mai pictez :(, doar sa lipesc imagini si parca nu ma impac f bine cu gandul acesta.

2 comentarii:

  1. salut, ma numesc Mihaela si ca si tine iubesc arta decupajului, te invit alaturi de noi sa descoperim impreuna arta decupajului, ne gasesti aici http://decoupage.forumgratuit.ro/

    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc si eu pentru invitatie (mi-am facut deja cont :)- este foarte educativ forumul.

    RăspundețiȘtergere