Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 ianuarie 2012

Iubesc lemnul!

M-am gandit mult ce titlu sa dau acestei postari si doar la asta ma gandeam: ca iubesc lemnul (natur, evident, nu cel chinuit, conglomerat, transformat etc.)
Din dragoste pentru lemn, din nevoie de dulapior pentru bebe, din teama fata de toate substantele nocive din pal s-a nascut Comoda cu fluturi. Daca vi se pare ca sunt mandra nu va inselati :). Eu am calculat, eu am masurat si a iesit perfect! Sertarele aluneca frumos pe sine, laturile sunt egale si drepte...visul oricarui tamplar, nu?
Si mi-a fost si mai drag sa o pictez. In culori vii, contrastante, sa incite vederea curioasa a unui pui de om.


2 comentarii:

  1. Brava , fata cu nume de margaritar!
    Cred ca multi androgini mor de invidie si cauta hibe (n-au cum gasi)la lucrarea ta!Minunat, jos palariu'!
    Cu asa maini si minte nu poti aduce decat multe bucurii. Transmite-le puiului tau. Iti va fi recunoscator.
    Cu drag
    svetlana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru complimente si urari. Daca din dragoste putem naste o viata, o mobila de lemn pictata pare floare la ureche :)

    RăspundețiȘtergere