Faceți căutări pe acest blog

marți, 2 martie 2010

Ah, primavara......bine ai venit !

Te-am asteptat cu destul de multa rabdare, am numarat fiecare fulg care s-a topit, iar acum numar fiecare muguras care pocneste...(deocamdata de salcie)
Te-am asteptat cu martisoare, multe si bibilite, nascute tot din dragoste pentru lemn si culoare, laudate de micutul meu artist (nici nu-mi mai trebuie alta apreciere) si daruite cu drag.
Le stii, sunt cu ghioceii tai de clestar (in cazul nostru din seminte de dovleac si o margeluta)





Si cu maci (stiu ca sunt flori de vara, dar ce sa fac daca-mi plac atat de mult?)













Si cu tine Primavara, asa cum te vad eu: o fetita dragalasa care se joaca putin cu soarele prin plete
















Mai sunt, desigur, si multe flori, prietenele tale (si ale mele):












plus snuruletul alb cu rosu si iaca martisorul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu