Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 martie 2010

despre gradina, natura, minunile ei



Mereu am stat si m-am minunat cum o plantuta minuscula sparge uneori o samanta tare si apoi se lupta cu gravitatia si creste voinicuta spre soare.. Pe langa bobocul meu care se inalta sub ochii  mei si care intinde si el manutele spre soare, acum stau si ma minunez in fiecare zi de rasadurile mele si de brandusele si mai nou narcisele (pe care le dausem disparute) din curte. Mi-a placut tare mult imaginea 'familiei brandusa' (caci puiul meu a identificat si tatal si mama, restul sunt copiii :), iar in spate sunt vecinele colorate, primulele. Aaa sa nu uitam usturoiul, harnic si bun strajer pentru trandafiri (asa am auzit, asa sa fie!). Iata, deci, cum din pamantul lutos (dar rodnic) se scalda in soarele de primavara primele plantute (dorite, caci buruienilor nu le trebuie mult sa razbeasca...):

si un prim plan cu brandusul 'tata':

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu