Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 ianuarie 2011

Din categoria mobilier facut in casa de manutele noastre

Am respectat comanda ferma a baietelului nostru si am realizat cu succes (si surprindere :) ) un pat cu scara si dulap din lemn natur (pt care eu si sotul meu impartasim aceeasi dragoste).
Deocamdata este fara saltea si asa cum e lasat de mama natura - natur adica. Urmeaza sa-l pictez putin (nu vreau sa stric foarte mult frumusetea si caldura lemnului) si sa lacuiesc restul (ce in timp se poate ingalbeni de la soare).
Prima faza e proiectului este deci....:



3 comentarii:

  1. Superba idee! Absolut grozav lucrat.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, asa cum am spus si pe noi ne-am surprins caci rezultatul este destul de bun pt cineva care nu a mai facut aproape nicioadata asa ceva (mai facusem patul nostru dar nu e atat de complex)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!!!! Arata super!!!
    Am vazut si gradina pe Picasa, mi-a placut foarte mult, esti foarte talentata! Cristina

    RăspundețiȘtergere