Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 ianuarie 2011

Plante de interior in ghivece vesele

Nu voi publica celebra lista cu cele 10 plante de interior care purifica aerul in casele noastre (aer poluat de adezivii, aditivii etc din mobila, covoare, vopsele etc) [lista care se gaseste f usor la o cautare pe Google].
Aici este vorba doar despre un pui de Monstera Deliciosa (care se afla in topul acelei liste) care si-a gasit locul in care sa creasca si sa respire fix in camera lui David (mamica ei deja nu mai avea loc aici asa ca s-a mutat in dormitorul nostru).
Trebuia sa-i creez un mediu placut (cum as putea sa intrec insa vocea puiului meu si jucariile imprastiate peste tot?) si i-am pictat putin ghiveciul:
 Sper sa-si vada constiincioasa de treaba caci David ii vorbeste cu drag si o uda (...din cand in cand :))

4 comentarii:

  1. Buna,intamplator am dat peste blogul tau.Imi place mult cum lucrezi,cred ca esti tare inspirata.As vrea sa-mi dai ,daca poti,vreo idee.Noi avem trei copii,4 ani,doi ani si opt luni.;avem probleme cu spatiul,si,ne tot gandim cum sa facem cu dormitul mai incolo(momentan sotul meu doarme cu doi copii,iar eu cu unul)Ne gandim ca,mai incolo,cand o sa doreasca sa doarma singuri in patul lor sa le putem oferi sansa,si asta fara sa trebuiasca sa umplem o camera cu trei paturi.Asa ca ,ma gandeam la ceva suprapus,cum e patul acela din lemn natur de la tine,cu trepte.In camera noi avem deja un pat,destul de mare.In ideea in care fetele ar putea dormi impreuna in el,ma gandeam ca s-ar putea face cumva unul deasupra lui,pt mezin.Acuma ,nu stiu cum sa se faca sau pe ce sa se sprijine,ca nu prea avem loc,pt ca se deschide usa,si nici un mester pe care lk-am chemat nu prea ne-a fost de ajutor cu idei.Cred ca e tare greu sa-mi dai vreun sfat fara sa cunosti locul,patul si alte chestii tehnice.....hmmm.Mari

    RăspundețiȘtergere
  2. Mari, cred ca as avea niste idei insa am nevoie de niste poze cu camera copiilor (poze facute din cele 4 colturi ale camerei), niste dimensiuni ale peretilor (inaltimea si latime).
    Cand ai imaginile mi le poti trimite pe adresa de mail (cred ca este activa optiunea asta sub fiecare postare, am adresa de gmail)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,o sa ma ocup de detaliile tehnice,(va dura vreo doua trei zile,la cat de bine stau eu cu folosirea calculatorului.Teoretic nu va fi greu,avand in vedere dimensiunile camerei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept, nu e problema, sper sa te pot ajuta apoi cu o propunere (deja mi se invart niste rotite, recunosc ca ma pricep sa folosesc spatiul la maxim)

    RăspundețiȘtergere